1 dec 2010 VÄRKAR NUUUUUUUUUUU!

Hade varit på kalas hos syrran då hennes stora son fyllde 8 år... Väl hemkommen efter alla dessa maträtter så tog vi hand om varandra jag & älskling ;) Jaja det relaterade till att mina värkar tydligen satte igång jäääävlar va ont de gjorde körde som fan i magen på mig, jaja som förstföderska så har jag ju ingen som hellst aning om hur en värk skall kännas ?

Så jag ringde min vän A-K Jo det var ju värkar sa hon, kändes som en kraftig tarmvred som avtog & återkom AJ

Jag ringde förlossningen som sa till mig att ta 2 alvedon & en dusch eller bad, ja tog 2 alvedon men vem har ro att duscha eller bada, jag hade redan gjort det innan kalaset så!

Jag gjorde iordning allt som skulle med, matsäck till Niklas hade matlåda med Jansson & köttbullar + att jag gjorde smörgåsar till han...

ramlösa i soda steamern & en chokladkaka.

Vi fick låna mammas V70 så hon kom med den vid 24 snåret, vi kom iväg till näl vid halv 1 på natten...

Halv 3 var vi framme kallt som fan 20 minus & bara tung mötande trafik, trötta som aset var vi.

Väl inne på BB så la de mig i en kurva som läste av mina värkar samt bäbis hjärtslag där inne var det inte lugnt hahaha maskinen förde väsen hela tiden :) hon sa det för väsen varje gång bäbis rör sig jösses det var cirkus i magen.

JAJA värkar fanns men inga som skulle ge mig bäbis denna dag tyvärr, hon ville jag skulle sova kvar, men vi ville hem till Ronja min vovve... Så det blev så! vi var hemma till halv 6 på morgonen så trötta, stängde av alla telefoner & stängde in oss i sovrummet med vovven sen sov jag 4 timmar...

Niklas fick ju va hemma från jobbet så jag gjorde frukost & väckte han sedan, shopping stod på schemat idag tyckte jag då han äntligen var ledig med mig :)

Så vi shoppade julklappar!

Anders
syrran
linus
mamma
andreas

Ja nu siktar jag in mig på förlossning den 2 dec som utsatt datum är sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0