16 dagar gammal idag!

Hej igen!

10.00 kommer BVC jäsp å jag som sov så gott när mamma väckte mig, sen när vi var klara med matning & blöjbyten då ringde telefonen... Mamma svarade & sa att det är helt OKEJ!

Det var BVC som ville komma 12 istället... ORKA liksom!

JAJA vi spelade vem böjer bananerna med mojje & dansade det var roligt, gillar den låten skarpt, tror det är mammas favorit oxå faktiskt för hon kan sjunga hela den låten för mig hehe.

JAg hade gått upp från 3700-till 3900g så allt var okej! Jag äter tätare nu, sover 2 timmar sen är jag hungrig igen hihi... Mamma är jätte trött ;)

Vi tog kort idag jag & mamma i datorn det är kul :)

Så här blev det!



Jag & min mamma...

Pappa är inte hemma jag saknar han, mamma säger han jobbar men vi vill båda att han skall komma hem nu!

Jag älskar min pappa det gör mamma oxå, jag har en bild på mig & pappa från BB som mamma tog på oss då var jag bara några timmar & jag är jätte söt ;)



Jag har ju så mycket hår hahahaha det var bara jag som hade hår på BB de andra bebisarna såg ut som skallepär ;) det är bra med hår nu när det är så kallt ute ju, fattar de inte det eller :)

Nu skall jag snart vakna här ligger i babysittern på köksbordet & mamma skall baka hallongrottor, men jag vill ha mat först förstås kram kram om en timme kommer min pappa hem jiipii, & storebror oxå kommer å busar med mig... Hej då!

Ps. Jag har bajsat i blöjan, det luktar skit hehe Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0