4 dec 10.00 gick vattnet...

Sex med gubben 3 sekunder efter gick vattnet, en sörja som såg ut som spenat VA FAN liksom ?

Kasta mig på telefonen ner till näl, jo det kunde bli så det var avföring i fostervattnet, värkarna kom så vi gav oss iväg som 2 yra hönor...

ursch 3 minuter mellan värkarna å vi var i åmål skulle 10 mil ner till trollhättan NÄL förlossning & 20 minus grader...
Vi fick låna pappas bil så vi åkte ner å byttebil med han TACK!

Hej å hå, fy fan va ont jag hade värkarna kom med 3 minuters mellanrum & pågick i 1 minut hela vägen ner...
Jag hade laddat ner ett värk program i mobilen så jag kollade tiden på dem hela resan, skit bra ju!

Väl framme på förlossningen, fick ett rum & fick lägga mig i EKG kurvan med bäbis, höga hjärtslag, bäbis var stressad & värkarna kom allt tätare & höll i längre, jag kan INTE beskriva denna smärtan, Niklas fick massera mig igenom varje värk... låg mellan 12-17.00 med dessa värkar med 3 minuters mellanrum, de gav mig lustgas efter 2 timmar, jo den var ju skön för stunden men tog ju inte all smärta...

De kollade EKG kurvan 178 hjärtslag bäbis var inte så pigg sa de, jag blev ju inte lugnare, de pratade om ev, akut snitt på mig för de ville inte ha någon hjärtinfarkt, HERRE GUUUUUUUUUUUUUUD...

Tankarna snurrade i huvudet på mig, skulle bäbis överleva samtidigt som jag ville vara lugn...

Jag grinade som fan då värkarna kom jag hade så JÄVLA ONT!
Stackars Niklas som INTE kunde göra något.

De gav mig ryggmärgsbedövning, jag gick med på allt bara allt gick vägen...
Vill ju inte föda fram ett barn som jag burit på i 9 månader som inte kommer överleva.

De beslutade för snitt, då jag inte öppnade mig mer än 2 cm

17.00 körde de ner mig till operations salen, jag valde att vara vaken då Niklas fick vara med mig.

Denna bedövning alltså herre gud jag var förlamad från tårna till brösten, visste inte ett skit vad de gjorde, visste inte ens att bäbis var urplockad 18.44 då de hade sprungit iväg med min livlösa älskade bäbis, de fick starta om hjärtat på den, samt suga ur allt fostervatten ur lungorna, jag hörde de sa vill pappa träffa den lille...

Så Niklas gick iväg & kom ut med våran lilla älskade bäbis en liten kille på 50 cm som vägde 3700g

Åh vad jag gråt då jag såg min lilla älskling, niklas satt bredvid med sin urfula operations mössa i någon spygrön färg hahahahaha

De sydde ihop mig i 6 lager inneifrån & tejpade sista varvet så det finns inga styng som skall plockas bort.

när allt var klart la de min bäbis på mitt bröst så körde de upp oss till förlossningen igen, helt förlamad kände mig som en uggla ;)

Jag har aldrig legat på sjukhus hatar allt från sprutor till lukten av sjukhus men nu gjorde de allt på mig på en å samma dag, jag sa till Niklas får vi en son så göpr vi en bäbis till, NEJ NEJ NEJ alodrig mer jag har fått världens underbaraste bäbis, skall enbart skämma bort honom En Rasmus blev det så jäkla söt alltså!





MINA 2 ÄLSKLINGAR SOM JAG ÄLSKAR ÖVER ALLT ANNAT...



SÅ MYCKET HÅR VILKEN TROLL UNGE...

Ja är lyckligast i världen

Jag blev alltså mamma klockan 18.44 4 Dec 2010

Å inte nog med det, Jag & Niklas hade våran 1 års dag idag, bästa presenten man kan få ju TACK!

vi blev förflyttade över till BB så där fick vi ett eget litet rum...

Rasmus var deras favorit på BB alla andra bäbisar var skalliga men våran älskling hade mohikan frisyr han hahahaha

Ja herre gud vilken resa, men med ett lyckligt slut TACK Å LOV!

Vi kom hem den 7:e SKÖNT att få installera sig som en familj, helt slut var jag...

Jag skall INTE ha flera barn men det är ju det bästa som hänt mig trots allt ångrar INGET!

JAG ÄLSKAR DIG MIN SON DU ÄR MITT ALLT,

KRAM MAMMA MARIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0