8 dec Rasmus är 3 dagar nu...

Min söta son som jag älskar över allt annat...





Så denna underbara lille killen fick vi i present på min å Niklas 1 års dag
han tillverkades på min mammas födelsedag 12 mars
jag bar han i min mage 40 veckor + 2 dagar

Ja herre gud mycket som snurrar i huvudet då man tänker på hur allt fungerar
att ett barn kan bli till å bli välskapt med lite sperma...

Lyckliga mamma Marie

Rasmus du är mitt allt älskar dig
Niklas jag älskar dig med ;)

Finns oxå en stolt storebror Andreas, Niklas son på 8 år som gärna kommer förbi & tittar på den lille...
Han bor ju hos oss varannan vecka men han bor ju inte så långt ifrån så han droppar in då han har vägarna förbi...

Han tycker allt att bäbis är gullig ;) en lille bror & en stolt storebror.

kram kram




Kommentarer
Postat av: Äva

så go han é..men du har skrivit hampus gumman,han heter väl rasmus:)..kramelikram

2010-12-09 @ 03:35:43
Postat av: Anonym

Katastrof Äva, nu har jag ändrat detta! Fy på mamma hahahahaha

2010-12-09 @ 06:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0