dan före dan före dan före doppardagen 17 dagar gammal är jag idag.

Hej Rasmus här!



Åh vad hungrig jag var, mamma sov å jag låg å skrek så jag har en hes röst som JAY SMITH nu så mamma är nöjd.

Mamma gick upp själv å satte på mjölkningsmaskinen & jag som är så hungrig, jag fick ligga HELT själv i mammas & pappas stora säng, men hör hon inte mig när jag skriker ?

Jag tappade min navel förresten 24.15 inatt, så nu SKA jag bada ikväll, jag har inte badat sen jag låg i mammas mage ju, luktar väl skunk vid detta laget, mamma säger jag luktar baby hon snosar hela tiden på mig å pappa med.

Nu ligger jag i barnvagnen med uppbunkrad med en pläd så nappflaskan ligger & matar mig själv, det var jättegott med mammas mjölk jag fick 100ml bröstmjölk...

-FÄRDIG MAMMA!

Nu åkte jag upp på mammas axel skall lägga en sån där gubbrap nu hehe mamma kan det oxå ;)



RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP! Så nu är jag färdig, byta blöja sen i nya sköna kläder...

Jag fick någon 70-tals sparkdräkt på mig som mamma ropade in för 1 krona på tradera, det var två dressar så de kostade 50 öre styck hehe men vad gör väl det, jag spyr ju ner allt iallfall så ;)

JAja nu skall jag vila igen känner mig lite trött 08.26

mamma skall nog göra sig iordning i håret hahahahaha skön frilla morsan!

hon pratade på julgodis hon skulle baka det idag tror jag, jag vet varken eller...

God Natt mina vännnnneeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr! Hmmmm har jag några vänner tro ?

Jo mamma, pappa, andreas, farmor, mormor, morfar Anders, morfar & Alfhild, susanne, Malin, Robin han som höll mig då jag gav allt i blöjan hehe han skrek tan innan han exploderar, hehe rolig prick de där!

Javisst ja Birgit Sund var ju här å hälsade på mig igår, hon hade med sig paket till mig det var en låda med julgrans kulor så stod det MIN FÖRSTA JUL... I ljusblått naturligtvis.


Jag vet att mamma ville ha sånt till mig för det sa hon när jag låg i hennes mage, men hon visste ju inte vilket kön jag var, jag sparkade på mammas mage å försökte säga att du skall ju köpa blått, men hon hörde mig INTE...
Så mamma blev jätteglad när Birgit kom med denna ;)

Fattar inte varför mamma blev så glad över dessa kulor de är ju MINA!
-Få se nu då, 7 kulor där å 2 kulor här hehe 9 kulor har jag sammanlagt!

hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0