Idag 9 dec skall jag på BVC för första gången ...

Hej Rasmus heter jag & är nu 4 dagar gammal, jag, mamma & pappa skall till BVC idag, då skall de väga mig & se hur lång jag blivit.

Jag vaknade 04.15 inatt å då vaknade mamma oxå, jag fick mat av mamma hon skulle ha mig att suga på bröstet men det ville inte jag så jag var hungrig i en halvtimme innan jag gav upp, okej då jag tog bröstet & det kom faktiskt mat...

Sen blev jag trött igen & somnade gott i barnvagnen...

mamma & pappa drack kaffe vid 06.00 & käkade frukost, pappa la sig å vilade i soffan under en filt så mamma la sig bredvid pappa & satte på vakna med the voice på kanal 5...

HAHA de somnade...

Mamma vaknade halv 9 å jag som skulle till BVC 09.00 så jag fick nappflaskan med mammas mjölk sen byte av blöja & kläder, massor av kläder, vi skulle ut å åka bilen & det var 11 minus grader ute.

Vi kom till BVC 09.05 men vi fick inte komma in förrän 09.20 så det gjorde inget att vi sov länge...

Jag var 2 cm längre idag & hade gått upp några hekton så jag var helt frisk :)

vi hälsade på farmor på hennes jobb sen åkte vi hem.

Storebror Andreas kom hit & hälsade på han gav mig bröstmjölk i flaska, jätte snäll är han å jag tror han tycker om mig mycket.



mormor kom på besök, hon ville träffa mig, jag fick en pläd av henne & ett får.
sen fick jag bäddsätt till sängen jätte fint med spets.



Tant Gunn var med oxå av henne fick jag en nallephu handduk & min första bil hihi...
& en jättefin body med nalle på, hon var snäll.

De var snälla, de bar omkring på mig hela tiden...

Nu är det kvällen mamma & pappa vill att jag skall sova nu men det vill inte jag hihi...

Ja just det min moster Åsa var ju hos mig igår med massor av paket, spöket laban speldosa, & snuttefilt med spöket laban, choklad & kaffe till mamma & pappa...
Hon gråt när hon såg va söt jag var hehe

sen fick jag mat av henne.



Kram Rasmus

vi ses imorgon!



Här har ni min mamma & pappa

de säger att de Älskar mig :)

VILKEN TUR!





Kommentarer
Postat av: Lotta Lind

Va mysigt du har skrivit =) Hoppas du tar dej en tur till jobbet nån dag(när jag jobbar ;-) )

2010-12-10 @ 08:54:52
Postat av: Rasmus MAMMA Marie

Ja vi får väl försöka passa in någon dag, Niklas är ledig mellan dagarna så det skulle ju passa om du jobbar ?

2010-12-21 @ 08:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0