28 jan - 2010 Begravning URSCH!

Jag hatar begravningar, är inget freak av prästar & kyrkor heller, men en begravning måste man ju bara gå på!

Ursch det var nog den jobbigste på länge fyyyyy va sorgligt!

Det var pappas fru som lämnat oss skelett Cancer fy fan för den sjukdommen...

Hon var så underbar, aldrig sur hon bara skrattade hela tiden, hennes skratt & hennes personlighet glömmer jag aldrig.

Jag satt bredvid pappa längst fram, å det var så sorgligt, han var så ledsen 19 år & 2 dagar hade de gett varandra!

Jag har varit med Niklas sen 4 Dec - å det känns som flera år, å jag är så förälskad.

Pappa & Sol-Gun var liksom gjorda för varandra!

Detta med begravningar, alltså jag gråt innan jag klev in i kyrkan...

Vackra blommor hon fick å massa kondolianser till Cancerfonden MYCKET BRA!

hennes fär är rosa Pappas bukett var UNDERBAR!



19 år & 2 dagar fick de älska varandra!

Tycker så synd om pappa, men jag vet han klarar detta.

Vila i frid & tack för de åren du gav oss glädje!

Kram Marie

Jag köpte en stor röd ros till Niklas på hemvägen, jag ÄLSKAR ju honom så otroligt mycket...



Jag älskar dig Niklas
Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0