Fredag 29 Jan 2010

Vi drog till Kil på eftermiddagen vid 18.00 eller först till Biltema & köpte lite bildelar till min Skoda Felicia, vi skulle till mamma & Anders för att laga min bil i varm garage TACK!

Det blev att köra in bilen i garaget direkt, värmen i bilen var svinkall, tempmätaren svajjade från varm - till kall hela tiden, det kom varmluft ibland i bilen ur fläkten, men efter en liten stund -20 grader fy fan va vi frös hahahaha!

Väl framme i Kil, det blev Taccos & film Öl & Whiskey en bränd rökig sak fy fan va vidrig den var, den gav jag till Niklas :)

Vi är ju inte gifta ännu så vi fick ett var sovrum asgarv*** Fan va trist! men det var enklast så, å när man väl somnat så sover man gott :)

Alltså vi fick sova i samma rum naturligtvis men lättast att ta rummen som de stod.

Jag var ju en stund & pussade på min älskling innan jag gick in till mig naturligtvis hahahaha
true love ju!

Jag vaknade av att Niklas kom in till mig på morgonen, han ville meka bil Green fucking skoda, vilken jävla tur han gicllar garage & skitiga bilar ett stort + ju!



Min älskling!

Byta bromsar hur kul kan det vara liksom, men han trivs som fisken i vattnet :)
Tack Min älskade vän!
Love you!

Jag lagade middag, kottlett potatis sås!

Sen bakade jag en rulltårta & gjorde bakelser av den, så kaffe efter maten sen drog vi till Säffle igen

Kram Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0