15 dagar kvar idag, sen är älskling välkommen till världen...

Jag vaknade imorse 06.00 nödens tid, kissa stod på schemat... Det trycker på ganska regält nu för tiden.
Den lille ligger rätt på pinkeblåsan å trycker inte alltid sköna tryck där nere, det känns att något skall komma snart kan jag ju säga! Men de flesta rörelser i magen är underbara!

Hickan härromdagen var ju mysig, sen då hela magen rör sig på utsidan för att någon grejsar där inne,
kan inte vara roligt att ligga där inne i 9 månader, men vederbörande måste ju trivas eftersom den inte kommit ut ännu :)



Jag har sagt å pappa Niklas har oxå sagt att (lilla/lille) DU är välkommen nu när som hellst :)



mamma & pappa älskar varandra så här får du lugnt å fridfullt bara du kommer ut lilla vän




Du har även en storebror som kommer finnas vid din sida
Andreas 8 år.



Hunden Ronja 10 år som älskar alla å i synerhet barn så det kommer bli så bra så, bara du vill titta ut.



Din säng är bäddad med söta lakarn, ombonat med nallar & sänghimmel, du får sova bredvid mammas säng naturligtvis...

Barnvagnen står helt ny å inväntar vida öppna världen för dig lilla Åmål med andra ord :) , då vi skall promenera dagligen då vädret till låter, är det -10 så håller vi oss inne å myser istället...



Pappa kommer vara hemma de första 10 dagarna hos dig, det kommer bli helt underbart!
Större hjärta än pappas finns inte, mycket kärlek  & värme där inne.


Farmor, mormor & morfar å morfar jo du får två morfar det är ju bättre då man fyller år & jultomten kommer... väntar oxå på dig skall du veta ;)

Moster & kusiner kommer finnas hos dig oxå!

Fast först å främst får du vara med mamma & pappa bara du kommer ut älskling.

Jaja jag kan inte göra annat än vänta ut dig så du kommer då du vill

Kram Mamma & Pappa



Just nu bor du i min mage förstår du...

Å hela magen guppar just nu, undrar vad du gör där inne haha men vaken är du min älskling...

Vetenskapens värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0