30 nov Alex fyller 8 år idag...


Vi skall på kalas ikväll till Alex som fyller 8 år det är syrrans stora kille som jag är moster till...

Jag har nu 2 dagar kvar kanske eller inte... högravid & mitt förlossningsdatum är 2 dec, jag hoppas den kommer innom kort faktiskt... Är ju nyfiken på vem som sparkar där inne.
Har haft jättekraftiga sparkar där inne ikväll herre min ge & mycket tryck nertill...
Jag & älskling satt å spelade tigerwoods på x-box 360 å kontrollen hade jag vilande på megen då jag spelade & den hoppade av alla rörelser där inne ifrån hahahaha lite skön känsla, hela magen var i tung gung ;)

Var på jysk idag å köpte en STOR svart sackosäck till bäbis 160cm lång fyrkantig den skall jag ha bland annat vid fotografering på den lille/lilla men så gott att vila i den ;) de kostar 2600 kr på www.inreda.com men gav bara 450 kr på Jysk!







Köpte första julklappen till Niklas grabb idag oxå!
Hoppas ju den bästa julklappen blir att han får bli storebror ;)
Det kommer va / bli min bästa julklapp iallfall, kan ju inte bli bättre menar jag!
En liten bäbis dotter eller son UNDERBART
med min sambo, världens underbaraste kille/pappa
Jag älskar dig över allt annat puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0