9 Nov-10 SNÖSTORM

Brrrr det är svinkallt & snön kommer vågrätt från norr till söder...
Rastade hunden en sväng det var inge gott ute alls...

Bara snöyran ger sig så blir det ju ljusare då den ligger kvar iallfall, något possitivt iallfall :)


Vi skall till familjecentralen imorgon igen

Kolla hjärtljud samt mätning av kurva & blodtryck!!!

Sparkas rikligt i magen just nu, kommer nog sakna sparkarna då bäbis kommer till världen
men skall bli underbart att kunna sova på båda sidor, just nu ligger bäbis på högersidan så jag sover endast på vänster å det är jobbigt!

Visst jag vänder mig ibland korta stunder, men det blir ju trångt tycker den lille så då får man vända tillbaka å vändningarna är ju inte de lättaste just nu, de tar typ 3 korta vändningar innan man kommer dit man skall :)

Den ligger å klämmer på min irsias nerv just nu så värker i ena skinkan å sen ner hela vägen till vaden, känner av det då jag går plant, uppför funkar utmärkt backar som trappor men plan backe är det ONT!

Jag skall INTE klaga för jag har haft en riktigt bra graviditet jag står ut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0