Den sparken var laddad med vilja ;) 18 Nov-2010

14 dagar kvar nu då, då klockan är över midnatt till krabatens födelsedata är avsatt :)



Satt nyss vid datorn & kollade trista facebook, varför jag loggar in där över huvud taget är för mig en gåta...
Den som skapade den visste vad han gjorde.

Jag vill ha ett liv utanför facebook där inne är rena Hänt Extra tycker jag Ursch!

Vilken jätte spark jag fick nyss hahahaha den var laddad i 110%
Gillar nog inte att jag sitter här på barstolen ihop sjunken vid datorn, då det blir trångt & ont om plats ;)
sorry älskling!



Skall vara aktiv här inne på bloggen istället för FB, bara den lille/lilla kommer till världen...

Mycket foton blir det å våra aktiva dagar tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Hans

Lycka till nu, när det än blir dags! Det ska bli kul att se de första bilderna på krabaten här på bloggen. Sen tror jag väl inte att du kommer att ha så mycket tid eller ork för vare sig FB eller blogg... ;)

2010-11-18 @ 15:33:32
URL: http://hanssvensson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0