Jag är helt såld på Jay Smith vilken underbar röst grabben har alltså!




Hans röst ger mig rysningar, när han drog madonnas låt kom tårarna jävlar va han är duktig...
Jag vill lätt att han skall vinna hela skiten alltså, han är ju klockren, rösten vet han verkligen vart han har, de andra i IDOL ger mig inget alltså!




* Linéa är en skön tjej men ORKA liksom inte min stil alls bohemisk fjant...

* Minnah är inte säker på sin röst, den kan bli falsk när som å så osäker på sig själv å hon har redan varit utröstad en gång så bye bye igen TACK!

* Olle är för mycket trubadur, en egen röst men tilltalar mig INTE nåe.



***** Så har vi KUNGEN JAY fy fan va bra du är, grym... *****
Du vet du kan sjunga & du ger gärnet i 100% coolhet, bara att ösa på, du klarar ju sjunga allt!

LYCKA TILL JAY SMITH !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0