Nokia N8 Helt underbar mobil

Jag valde den gröna modellen, mycket snyggare i färgen i verkligheten, då vi inte sett den live så gjorde vi en vild chansning enbart resentioner & film via Internet på denna mobilen...

Bättre kunde det inte bli!

Nokia N8

Kul!
Snygg!
&
väldigt lätt skött!
12 mpix kamera med vidvinkel
videokamera i HD upplösning

Den slår nog de flesta nya modellerna!

Det jävligaste var att älskling beställde dessa till oss han skulle ha Dark Grey men det var bara min som kom :(
Tycker lite synd om han ju, då han sålde sin gamla mobil & sitter med en sketen 80-tals modell tills han får tag på en ny...
Den är ju så ny så alla sitter ju å väntar på leveranser i butikerna!

Men så här ser min älskling ut Lime Green.

Hoppas han får sin mobil innom kort så vi kan hjälpa varann med alla menyer å framförallt ringa gratis till varann då vi skall ha Halebop!

Älskar dig Niklas av hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0