Tisdag 16 nov

Å jag har ca 16 dagar kvar att gå!

Magen var i sitt esse igår då bäbis hade hicka hahahaha varade inte så länge men det var lite häftig känsla & det guppade så gott på utsidan...

Rörelserna är stora på utsidan magen nu å de är lägre ner än några dagar innan...
Den kämpar sig neråt, vet vart den skall ut iallfall, mycket tryck nertill så nu är det nog inte så långt borta...




Kom ut nu så jag får något att göra på dagarna kram mamma!



Saknar min älskling som jobbar, lite långtråkigt att sitta å bara sakna dig om dagarna, just nu bakar jag matbröd så jag får tiden att gå, skall gå ut i solen en stund med vovven & ta en kopp kaffe innan jag skall grädda brödet tänkte jag.

Jag älskar dig Niklas puss puss









Du är varmt välkommen när du vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0