25 oktober

Posten idag bestod av Ett nytt nummer av vi föräldrar, trevlig tidning att slappna av till...
det står ju faktiskt mycket kul i den & nyttigt att veta även om det mesta är självklarheter tycker jag!
Men mycket problem lösnigar som jag gärna läser & tar till mig, jag vet ju inte vilka problem jag själv stöter på innom snar framtid.

Men som mamma så skall det ju funka från början ett sunt förnuft, jag har burit mitt barn i 9 månader snart, då skall det väl inte vara så svårt att ta hand om det i verkliga livet, en ren mamma instinkt, jag är inte minsta orolig även om inte alla har alla getterna på plats så tror jag & hoppas att jag har det!

Sen är jag inte rädd för att fråga om det är något jag funderar på heller så!





Du är hjärtligt välkommen ut nu min lilla älskling... jaja jag vet du har dryga 4 veckor kvar men jag är beredd om du vill komma tidigare ;)

mamma & pappa finns här å vi längtar mycket just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0