40 år idag!

Ja hoppas livet börjar nu... Jag vet att livet börjar nu, högravid i 8 månaden jo jag har ca: 4 veckor kvar eller 2 eller 6 :) veckor ?

2 december är utsatt datum iallfall! en skytt!



Jag älskar dessa rörelser i magen, då den ger sig till känna, livliga pigga sparkar helt underbart!

Men då jag lägger Niklas hand på magen så blir det iregel tvärstilla haha konstigt, men visst har han fått sig några sparkar men de avtar i mindre form/kraft då han lägger handen på...
Ja det är mycket man inte förstår sig på här i världen.

kommer nog sakna SPARKARNA sedan, då älskling kommit till världen!

Det är ju helt sjukt igentligen att det växer ett barn i min mage, med ögon armar & ben hjärna 10 fingrar & 10 tår hjärta det är ofattbart...



Nu tror vet ju vi att det blir 4 fingrar haha föds med heavy tecknet efter konserten med Volbeats förband Death metal var det ju herre min ge!

ETT LITET SKÄMT !



Dagen då man får se, jag kommer bryta ihop av LYCKA att bli mamma & pappa är nog det bästa som kan hända en!

Om man sumerar min graviditet dessa 8 månader så skulle jag kunna vara gravid resten av livet, jag mår så underbart bra, jo jag har haft känningar av foglossning då jag jobbat, tunga lyft i vården, men inte så jag inte kunnat göra det jag vill.

Nu går jag på havandeskapspenning å känner inget av foglossningen
att gå till parkeringen är ju som att springa ett maratonlopp men jag överlever det med, vändningarna om natten i sängen är jätte tunga skulle behöva ett gliddrag känner jag ibland men jag överlever detta oxå!

Inget järn tillskott, inga intag av sötsaker jag har inga måsten skönt!
Proverna är helt i sin ordning & kurvan ökar i jämn takt.

Min viktuppgång är 2 kg på 8 månader... Jag klagar INTE
En väninna till mig gick upp 36 kg jösses, man skall få bort allt oxå sedan.

Min älskade sambo är skengravid, han har gått upp 10 kg men nu på väg ner igen...



Så glad jag väntat med barn då jag träffade Niklas min barndomskamrat & granne då jag var liten :)
vi träffades på facebook efter typ 30 år då vi bott 3 mil från varann...

En fika på kvällen den 4 dec 2009 sen har vi inte varit från varann en enda dag, jo han åkte hem på natten den 4 halv 2 han skulle jobba 06.00 dagen efter...

När vi kramades å sa hej då, så kände jag HUR FAN SKALL JAG FIXA DET HÄR...
ville verkligen inte han skulle åka hem hahahaha

Han kom redan dagen efter, sedan dess är vi ett par.

Han av alla det hade jag aldrig en tanke på då vi lekte som små.

Nu har vi snart varit ett par i 1 år, vi förlovade oss på midsommar, jag blev gravid 12 mars på mammas födelsedag, men jag var faktiskt hos henne med paket oxå haha, alltså vi har ett utsatt datum på förlossningen den 2 dec men vi kan ju lika gärna få vårat "kärleksbarn" den 4 december på våran års dag...!

Nu hoppas jag ju att jag får lite tidigare för jag saknar den lille så fruktansvärt mycket...

Livet kan man helt enkelt INTE styra eller rå på, det blir aldrig vad man tänkt sig...

Men jag hoppas att vi funnit varann för resten av vårat liv så vi har något fint att bygga på.



Jag älskar dig så otroligt mycket mitt söta lilla helvete :) ♥ puss Niklas ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0