Barnvagnen

Barnvagnen kom idag skall hämta den sedan, får den av svärmor då vi fyller år...

Jag fyller 40år 26/10 & min älskling fyller 39år 29/10 En fin present & något vi har nytta av!

Av mamma & Anders fick vi oxå nytto grej en tvättmaskin himla bra ju !

&

Inte att förglömma flytvästarna pappa gick å köpte till oss i sommar, en riktig liv försäkring.



Mitt första barn vid 40 alltså :)
Älskling har en son på 8 år

Jaja åldern har ju ingen betydelse med visst jag är 60 år när vårat barn är 20
 men jag är en ungdomlig mamma ;)
hoppas jag iallfall hahaha

Kommer vara helnöjd med barnvagnen iallfall så fin ju :)
 så nu önskar jag inte allt för mycket snö, så man tar sig ut på promenad med bäbis i vagnen
vintern som var, var ju KATASTROF!




Nu har vi monterat barnvaknen & den är mycket finare i verkligheten, denna blir super!
Inväntar nu bara våran lilla älskling som skall sova tryggt i den under promenaderna ;)

Längtar mycket just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0