Maraton städning pust flämt!

Kommer vänner till oss på kaffe idag!


Har varit å tagit upp båten & hamnade hos andra vänner på vägen hem...

Vi var säkert där i 2 timmar å jösses va det grejade i magen herre min ge, det blev lite för mycket, så jag fick säga till Niklas lägga sin hand på magen för då ger det sig alltid hahahahaha
Det gav sig inte men det lugnade sig 80% iallfall...
TACK!
 



Väl hemma!
ser ut som FAN öken
Jag som skulle ha bakat bullar & matbröd idag.

JAJA så vi fick sätta igårng med disken & städning samt slänga ihop en kladdkaka
GÖTT å få hem folk ibland annars hade inget hänt :)
med städningen menar jag hehe


Robbin & Sara är det som kommer!





Så nu ligger vi bra till då vi fyller år till helgen, med städningen menar jag, bara att ta tag i rum för rum måndag till torsdag, sen är det bakning på fredag av tårta samt smörgåstårta & bullbakning...
Sen är jag helt slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0