Nu är mitt & Niklas födelsedags-kalas överstökat...

Oj oj oj va skönt att det är över, jag var helt slut då jag vaknade 05.00 denna dag jippi!

Städade hela dagen... magen var som en bergvägg.

niklas tog det tyngsta tack å lov, men samtidigt får jag dåligt samvete för min älskling...

Niklas fick ett armband av mig han fyllde ju 39år den 29:onde oktober.



Jag fick av älskling en jättefin bling" Halsband med ett stort hjärta i märket PILGRIM + bidrag till min väska"
Du är helt underbar min älskling LOVE YOU!

 

Vi fick gröna krukväxter, + en halskrage av mamma & anders jätte fina + tvättmaskinen som kom tidigare TACK!





Av niklas mamma min svärmor fick vi yttligare 2 gröna krukväxter + presentkort på 500 kr / person + barnvagnen herregud va saker!

 





Jag köpte mig min handväska som jag fastnade för för mitt presentkort + att älskling la till 150 kr då den kostade 650 kr herregud den dyraste väskan jag någonsin köpt men så jävla snygg...



vi fick en stor blombukett av pappa & hans nya kärlek + flytvästarna han köpte till oss i sommar TACK!



Min morbror & hans fru kom oxå av dem fick vi en advents ljusstake 4 ljus & en röd jättefin löpare...



Min syster + familj fick vi en kaffebryggare med två termosar + handdukar skit bra Tack!



Susanne & Svenne kom med ett roligt familje spel " med andra ord" TACK!



Av Andreas Niklas grabb fick vi * Niklas fick sin drake till sin samling, & Jag fick samma serie fast det var en ÄNGEL, TACK SÅ HEMSKT MYCKET!




Vi hade bakat smörgåstårta samt 2 prinsesstårtor, bullar, kolatoppar fast de hade jag köpt av grannen som sålde för skolan.


Barnen bakade jag pizza till, syrrans lilla LINUS 4 år sa JAG TYCKTE DEN VAR LITE ÄCKLIG hahahaha här är man ärlig, han ville ha en ostsmörgås istället hahaha jag trodde alla barn käkade pizza men ack så jag bedrog mig, men de åt tårta & fick godis ballonger med helloween motiv + tatueringar så de vart nöjda iallfall...




Andreas Linus & Alex




Nu blir det inte fest för änn på DOPET...



Men riktigt stort kalas blir det om 1 år då älskling fyller 40 herregud hoppas året går riktigt sakta ;)



Här har vi gänget hej å hå!



Puss & Kram

Summa kardemumma VILKA FINA PRESENTER

TACK SNÄLLA !

HÄLSNINGAR NIKLAS & MARIE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0