Pinsamt!

Var hos pappa på 59 års kalas trodde jag, men icke han fyllde 60 år ;) jaja han tyckte det var possitivt från min sida så allt gick vägen iallfall, men paktet kunde ju varit lite mera påkostat ju ;) vi löser det nästa år då blir det stort paket.

Min syster hade paket haha jaja mer yrväder orkan än min lilla syster får man leta efter hejå hå! Hon gjorde klart för pappa att detta paketet köpte hon redan i somras så det gick inte att byta...

Han öppnade & fick sig ett gott skratt ja alla fick det, bäbis i magen var oxå i full gång hela kalaset, men vid högre volym typ vid skratt blir det mycket livligt i magen...

Han fick ett par sparkbyxor i storl. 56 Asgarv***

Det paketet kommer nog öppnas en gång till skulle jag tro med samma åskådare innom snar framtid för det var nog tänkt till min lilla bäbis i magen :)

Jaja tur man kan skratta åt eländet ibland HA HA HA HA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0