Tradera är bra!

Jag har handlat mycket till bäbis där ifrån, sista minuten är alltid kul att sitta på...

Det trista är att det ännu så länge bara är neutrala kläder då jag inte vet könet, det går ju mycket söta flick kläder i rosa som man skulle vilja köpa alltså .)

Jo jag önskar en tjej då min pojkvän redan har en kille på 8 roligt med en av varje men visst det spelar ingen roll vad det blir, bara det blir friskt.



vann detta paket för 42 kr Overaller ligger ju lätt på 600 kr.



10 kronor :)



3 kronor hahaha 1 krona styck, duger ju att spy ner :)



15 kronor :)



12 kronor :)

som sagt va, det lönar sig att inte vara så jäkla kräsen :)

Jag fick mig två nya amnings BH för 100 kr de kostar ju lätt bort mot 300 kr styck!

Nya kläder kommar jag köpa när bäbis är född men jag kommer även sälja mycket & handla på tradera helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0