V. 35

Ivriga sparkar, skall till MVC imorgon igen eller föräldracentralen som det heter...

Blir väl prover & mått på magen, jag mår utmärkt bra lite foglossning annars inget att klaga på!

Denna tiden brukar det komma så kraftiga sparkar så man ser fotavtrycket, det har jag inte sett ännu, men kraftiga sparkar upp mot revbenen där fötterna befinner sig... höger sida ligger bäbis på har gjort länge :) rätt vänd!




Jag var hos Familjecentralen kollade blodvärde ALLT VAR OKEJ
Kollade Blodtryck ALLT VAR OKEJ
VIKTEN - Kurvan har växt men jag står stilla i vikt UNDERBART! endast 2 kg´s uppgång på hela graviditeten hehe
Järnet är helt okej utan tabletter.
ytterst lite äggvita i urinen, men ingen fara.

Fick alla papper som skall med till BB

Lyssnade på hjärtat, låg denna gången på 46 slag i minuten, underbart ljud då det låter som en ivrig häst galloperar...

Min sambo var med mig idag, skönt att han verkligen vill följa med
Älskar honom så mycket...
Bättre pojkvän / pappa till vårat barn kan jag inte få... Helt UNDERBAR!




Puss Niklas



Han är sympatigravid med mig, det jag stoppar i mig går han upp i vikt hahahaha

Jag har gått ner i vikt å bara bäbisen klämts ut så kan jag ha gått ner 10 kg

Sen hoppas jag ju kunna amma å gå ner yttligare :)

Givetvis blir det promenader med nya barnvagnen om vintern inte blir allt för kall.

Fick hem spjälsängen idag så fint det blev, Niklas min sambo låg i den, 39 år gammal kul... lite sliten men bara charmigt lite shabbychick...

Så han skruvade upp min antika sänghimmel över långsidan på spjälsängen idag, vi hängde old stil mormors spetsgardiner i beige så gulligt & ombonat det blev...
en nalle med änglavingar som skall vaka över våran älskling, hänger i sänghimlen.

Känns viktigt att bäbisen skall känna sig trygg å det tror jag att hon/han kommer göra.

Visst gosa lite i sängen med oss men det skall ändå vara spjälsängen som skall få ge tryggheten, jag vill ha min sambo å våran kärlek vid liv, tätt intill...

Jag önskar det skall bli så iallfall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0