v.34

6 veckor kvar & jag mår som en prinsessa :) Ivriga SPARKAR nästan hela tiden så mysigt...

Bäbis fick sig ett äventyr 8 oktober, då jag var på konsert i göteborg... Volbeat mina älsklingar!

Jo men herre min ge vilka förband Death Metal det vibrerade i hela kroppen, jag dämpade magen med min skinjacka samt min kille fick ta av sig sin huvtröja... ojojoj de bara vrålade hahahaha

Efter 2 timmar började Volbeat tack å lov men herre gud va högt de spelade men vilken underbar konsert!

4 timmar hög musik sen var det en fröjd att komma utanför scandinavium TACK! lite oroligt var det ju i magen men bäbis lever & leker i magen som vanligt :)

Pinknödig jag trodde jag skulle pissa ner mig mitt i gbg folk över allt efter konserten, älskling drog in mig på en hyreshus gård, jag fick helt enkelt dra ner byxorna mitt på asvalten utanför alla fönster, men vad gör man liksom??? Älskling sägar är du säker på att du kissar eller har vattnet gått hahahaha jäklar vad pinknödig jag var :) En stor befrielse då jag var klar phuuuuuuuuuuuu! jaja är man gravid så är man hahaha

stora sparkar kommer å går, synts utanpå magen & min käre sambo känner & ser dem oxå!

Undrar så vem som befinner sig där inne...

Längtar så efter min lille ÄLSKLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0